söndag 27 september 2009

inte blyg men...

...jag tyckte inte riktigt den hade med saken att göra.

En vän undrade, nästan förnärmat, varför jag länkar till alla andra, men inte till mig själv.
Jag, Lisa, har ju också en egen blog, som långt ifrån är en renodlad stickblog, men nog ser man lite garn där ibland.

Jag hade faktiskt inte ens tänkt tanken att den skulle ha en länk här, då jag inte skriver särskilt mycket om den här utmaningen där - det gör jag ju direkt här - så vad ska jag skylta om mig själv ytterligare här för? Men jag fick påpekat för mig att vi är så många nu, och att ni kan tänkas vara nyfikna på galningen som hittat på den här idén, så nu får ni en länk till min egen blog också.

Och jag har ju bloggat länge, så vill man lära känna mig, så kan man nog komma ganska nära genom att läsa långt bakåt i den häringa bloggen får jag erkänna...

Länken har jag lagt under "länkar till lite allt möjligt" i högerkanten, men finns också i det här inlägget. Välkomna att titta in hos mig.

kram från Galningen bakom Galenskapen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar