torsdag 12 november 2009

EN TWIST

Jag kan ju inte fortsätta att kalla alla tävlingar för morötter... Så den här gången gör jag en TWIST! En tävling i specifikt danssteg - dansrelaterad bloggning!

Jag kommer under de närmaste fem dagarna (FEM DAGAR) välja ut meningar ur era bloggar som är dans-/stick-relaterade ordvitsar eller syftningar som på ett snyggt sätt knyter samman något i utmaningen. Ni gör det ju redan hela tiden, men för att locka fram de där riktiga godbitarna där ni "trippar försiktigt" eller "bjuder upp till en svängom" eller "trampar partnern på tårna" ordentligt!

Jag tänker stenhårt vara enväldig och välja ENSTAKA MENINGAR (Behöver man klippa ett helt stycke för att fatta vitsen har man diskvalificerat sig själv) fram till och med TISDAG KVÄLL, då jag lägger upp en omröstning precis som sist i högerkanten.

Fina priser väntar!

Så in och blogga med er om stickning och dans, i tvetydigt roliga, fyndigt formulerade, fiffigt funderade formuleringar!

1 kommentar:

  1. Hihi, det här verkar verkligen jättekul ska kika in med jämna melanrunm och se hur det går för er :-)
    Anna-Karin

    SvaraRadera