fredag 20 november 2009

Vi har två avhopp.

Petra (PetraO) meddelade för ett tag sedan att So You Think You Can Knit hamnat i otakt med annat, och ville hoppa av. Idag säger Maria (Novisen Handarbetar) detsamma. Det är förstås helt okej, men ni behöver ju få reda på det innan omröstningen startar...

Jag ser inget konstigt i att man tar sig lite vatten över huvudet när man tar sig an en sådan här utmaning, och jag hade ju inte räknat med att så många skulle vilja vara med från början. Men för er andra så vill jag bara säga:

Det finns mer än Första Priset. Bara för att man inte mäktar med att Blogga Arslet Av Sig och vinna Stora Omröstningen, betyder inte det att jag, eller någon annan inte sett något som är värt ett pris! Det här har hela tiden handlat om att utmana sig själv, och att inspireras av andra, och bara det lilla kan man vinna pris på!

Omröstningen med stort O kommer att arrangeras i form av Lovebombing Av Varandra - Detaljer kommer i samband med La Grande Finale (Sista månaden, omröstningstiden).

Heja ALLA! Ni är BÄST! Och tack för all inspiration ni bjuder MIG på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar