måndag 28 december 2009

gissningsvis

Jag gissar att ni har förstått att man klickar på textstycket där i högerspalten, längst upp, för att ta sig till inlägget LA GRANDE FINALE och rösta... Och jag gissar även att ni har listat ut att man i kommentarerna till det inlägget kan räkna efter själv vem som leder...
Idag har jag sorterat priser en stund och gjort listor som ska skrivas ut, jämföras med priserna, funderas på, läggas ihop och... sedan Delas Ut!
Åh vad roligt det ska bli!

Jag gissar också att ni förstått att den lilla anmälningsavgiften ni lade till utmaningen i början bland annat går till en massa porto...

1 kommentar:

  1. Men söte gud vad jag blev sugen på att börja sticka nu=) Vilket fint repotage i dagens tidning! Tack för inspiration...här ska köpas garn! Kram från en sleten trebarnsmorsa!! Linda

    SvaraRadera