onsdag 23 december 2009

julhälsning från torpet


Jag har varit dålig på att uppdatera här på utmaningsbloggen nu framåt sluttampen, men ni utmanade har ju varit desto flitigare! Ni har väl sett hur mycket som bloggats om de olika projekten de senaste dagarna? Om inte tycker jag att ni ska surfa bland bloggarna i högerkanten och hitta den ni ska rösta på! Hittills har tre officiella röster inkommit, för jag väljer att räkna Frödings röst (som hamnade som kommentar till fel inlägg bara), men försök att lägga era röster till rätt inlägg! Det blir lättare att räkna i slutändan.

Någon föreslog en lista med alla som blivit färdiga - men det blir ingen sådan! Utmaningen handlade ju aldrig om att bli färdig, utan om att just utmana sig! Och det är flera som inte visat något färdigt, men som ändå är värda både en och sjutton röster!

Så, jag lutar mig faktiskt tillbaka och firar jul i godan ro, men så kommer det ett prisregn i januari!

Så då återstår bara för mig att önska
GOD JUL
från ett vintrigt torp!

1 kommentar:

  1. Så mysigt!! Där skulle jag vilja fira jul! (fast bara om det finns toa inne, min vilja tt vara genuin stannar där...)

    SvaraRadera