tisdag 15 december 2009

Jag sparade praktiskt nog in lite porto igår, då jag träffade Jazz Hands-vinnaren Emelie på stickcafé här i Göteborg. Där fick jag också veta att det tipsats till både radio P4 och Göteborgsposten om den här utmaningen!
Radion har inte hört av sig, men GP intervjuade mig förra veckan och jag ska träffa en fotograf på torsdag. Det ska tydligen komma ett porträtt på familjesidan, och mest pratade vi om So You Think You Can Knit! Himla skojigt! Jag lovar att länka när det väl kommer i tidningen, men det innebär förstås också att ni alla kan förvänta er högre besökssiffror i era bloggar, när GPs läsare hittar dit via utmaningsbloggen...

1 kommentar:

  1. Kul! Du är värd ett helt mittuppslag enligt min mening med tanke på allt jobb du lagt ner på denna skojiga utmaning!

    SvaraRadera