måndag 7 december 2009

torpträff

Clara, Tant Kofta och Bibblostick har redan bloggat om söndagens mysiga träff hos mig!
Där finns många fina bilder på Leas broadwayprojekt, modellat av världens sötaste fotomodell exempelvis! Och så har de fina bilder på alla söta husdjuren också. (Spana särskilt in Claras porträtt av min älskade hund Rolff!). Katten Quisling tyckte att Tant Koftas korg var mysig, och flyttade dit en stund.
TACK älskade ni för besöket!

Stickat? Jodå, vi stickade som bara den, och jag fick klart en julklapp (som är hemlig ännu), Tant Kofta visade hur stor en basker kan vara innan tovning, Clara stickade tvåändsstickning som om hon aldrig gjort annat och Emelie visade upp finfinfina vantarna, och stickade på en sjal som kommer att bli gorgeous! Ida visade upp en provstickning som såg ut som en lyxstickning, så det kan inte bli annat än fantastiskt tror jag...

På min egen blog kommer jag inom de närmaste dagarna att blogga både ett par presenter och lite stickning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar