måndag 31 augusti 2009

att lägga till en knapp

I menyn till höger, eller för all del här:
so you think you can knit


är knappen man kan lägga till i sin blog om man vill länka hit.
För att lägga till en knapp gör du enklast så här.

1. Högerklicka på "knappen" och välj "spara bild som..."
2. Spara bilden på din dator
3. Lägg in den i din blog som vilken bild som helst, men lägg gärna till att den länkar hit. Det gör man på lite olika sätt beroende på vilken sorts blog du har. I blogger finns möjligheten att lägga en länk till bilder som en särskild funktion.

2 kommentarer:

  1. Tack för det! Enklare än jag trodde och kanske borde jag ha räknat ut det själv men jag fick för mig att det fanns någon specialgrej för att lägga till knappar =). Nu ska jag genast testa!

    SvaraRadera
  2. Funtar på om jag ska lägga den på min pärlsida... Det är en så trevlig grej så jag gör nog det, fast jag själv inte har ett skvatt med stickande att göra och ratat all reklam so far.. :)

    Heja dig!!

    SvaraRadera