måndag 31 augusti 2009

dagens anmälningar...

...har främst kommit bland hip hopparna.
Jag har suttit med ett brett leende på läpparna och läst era beskrivningar av er själva som stickerskor. Det var ju just för sådan här funderingars skull, som jag kom på den här idén!

Läs bara vilka fantastiska hip hoppare som dansat in i gänget!

Ann sa...

"Jag repar upp och börjar om så många gånger som krävs för att jag skall känna mig nöjd med resultatet (...)
Jag väljer garn som jag gillar utan att tänka på vad det skall bli. När jag väljer etablerade stilar blandar jag dem ofta i egna kreationer och drar mig inte för att hitta liknande sätt med liknande resultat."


LenaL sa...

"(...)Jag försöker verkligen, men de flesta mönster innehåller delar som jag i min övertro på mej själv tror att jag kan fixa på ett smartare sätt, vilket inte alltid är fallet :-( Men nästa gång ...!(...)"

Clara sa...

"När jag stickar blir resultatet nästan alltid bra, men inte nödvändigtvis som jag tänkt från början! Många gånger har det blivit för stort, till min mammas stora glädje, hon har fått ta över många tröjor genom åren. De stora stora sjalarna behåller jag själv, de håller mig varm i den göteborska snålblåsten(...)"

Emelie sa...

"Hip Hopen beskriver helt klart min stickstil. Rock n Roll funkar nog också rätt bra i den bemärkelsen att jag ofta bara tutar på och hoppas att det blir bra. Titelsången till Lilla sportspegeln dyker också upp i huvudet, du vet 'du kan alltid bli nummer ett, bara börja, sätt igång. Är början svår blir resten lätt..'"

Vad härliga ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar