onsdag 7 oktober 2009

alla lika - alla olika

I Knitting Daily härom veckan fanns en bild på hela deras redaktions sticktekniker. Olika stickerskor, olika grepp, samma hantverk! Visst är det fantastiskt!
Som en liten extra grej, kan ni kanske fotografera era händer (eller få någon annan att hålla kameran) när ni stickar, så gör vi ett eget "alla lika - alla olika"- kollage!

Vänta, vad sa du? Prenumererar du inte på Knitting Daily ännu? Det skulle jag vilja tipsa om i så fall! Det är Interweave's stick-nyhetsbrev som kommer i mailen! Specialerbjudanden på magasin och mönster, artiklar, tips, länkar och inspiration - helt gratis!

2 kommentarer:

  1. Såg också det inslaget och tänkte just att ingen av dem ser ut som mina händer ser ut. Skulle var jättekul att se lite fler "stilar"

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt in en video på min blogg på hur det ser ut när jag stickar, rättvänt eller bakvänt, vem vet?

    SvaraRadera