lördag 3 oktober 2009

juryn överlägger

Jag kan inte officiellt kalla det för HOLLYWOOD WEEK förrän alla fått sina utmaningar, och jag hunnit lägga upp lite tipslänkar här i bloggen. Och jag är helt enkelt inte färdig med de som anmält sig sista veckan (Jag har 18 kvar att skriva helt plötsligt!), men för er övriga så...
NU SKICKAR JAG DE FÖRSTA UTMANINGARNA!

Ni ligger sorterade efter dansstil i min lista, och jag kan inte lova när just DIN dyker upp, men jag försöker skicka alla jag har klara idag, och sätter mig med de övriga imorgon.

LYCKA TILL ALLIHOPA!

7 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen Lisa!
    Jag är lyrisk!! Oj så skoj det ska bli!! Nu funderar jag på om jag inte måste ta en utflykt. Måste nog sätta mig i bilen och hitta en garnaffär. =) Idéerna flödar!
    Oj så kul det här ska bli!

    SvaraRadera
  2. Lisa, jag är grymt imponerad av din energi och ditt engagemang även om jag inte är med i tävlingen själv. Jag skulle aldrig komma på idén att genomföra en sådan här grej som ensam arrangör! Var hämtar du energin? Kan man beställa hem lite? Har i och för sig sovit min första hela natt som mamma (efter nästan sex månader) så lite energi borde jag få över nu...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för utmaningen Lisa! Just den var säkert den jag behövde. Nu snurrar det i huvudet minsann. Så kul det ska bli! Ska utbyta tankar med en till mig närstående utmanad stickerska i e m.

    SvaraRadera
  4. åh så spännande och tack för utmaningen jag undrar så vad jag skall göra av den, hmmm hmm hmm måste nog vila i tanken lite. Men du när skall vi vara klar, hur lång tid har vi till vårt skaparförfogande???

    SvaraRadera
  5. Nu är jag här inne för att försöka förstå vad jag ska göra av min utmaning. Just nu är jag mest förvirrad, men det löser sig säkert strax.

    SvaraRadera
  6. Tango: disciplenerat, välgjort, oj, oj, oj... Det var en utmaning vill jag lova :-)

    SvaraRadera
  7. Tack för utmaningen. Vilket jobb du har gjort, det ska bli kul att utmana sig själv.

    SvaraRadera