lördag 3 oktober 2009

några lugnande ord

Några har redan reagerat på sina utmaningar, andra väntar otåligt.
Alla som hade anmält sig innan förra lördagen har nu fått sina utmaningar, och jag hoppas ha klarat av sista veckans 18 (!) anmälda innan måndagen är slut. Ni som anmält er sista veckan har heller inte dykt upp i högerkanten, men lugn bara! Ni kommer upp där snart!

Hollywood week startar som sagt när allt juryns överläggande är klart, och blir passande nog just en vecka lång. Sedan kommer ni att få gott om tid med själva stickandet! Till sisådär nyår har jag räknat med. Exakta tider och datum kommer snart.

Här hemma har ytterligare ett jätteroligt pris i tävlingen dimpit ner i min brevlåda (Hur böjer man verbet dimpa!?), men allt sånt avslöjar jag senare!

5 kommentarer:

  1. Dimpa, damp, dumpit... kanske ;-) inspirerat av dumpat...

    SvaraRadera
  2. Fast jag har ju inte fått min, snyft!

    SvaraRadera
  3. Jippie! Huvudet snurrar redan av ideer... Kul! Tack

    SvaraRadera
  4. Men det här är ju så ROLIGT! Tack!! <3

    SvaraRadera
  5. DU ÄR HELT FANTASTISK!

    SvaraRadera