torsdag 8 oktober 2009

fler gåvor!

I och med att jag bad om en anmälningsavgift, och i och med att jag aldrig hade kunnat drömma om hur stort det här skulle bli, fanns det aldrig en tanke på att jag skulle be om spons för någonting...
Sedan erbjöd sig först Deisy Design, som jag redan berättat om. Sedan fick jag Knit Aid-kittet att dela ut som pris från Adelheid.
Nu fick jag just ett mail från

som erbjuder en härva egenfärgat sockgarn som pris till en av er utmanade stickerskor.

Jag tycker det är helt fantastiskt! Det blir en del extra att packa inför flytten - för att sedan skicka ut över landet (och ev grannländer), men det är det ju värt! Oh så blev jag shoppingsugen på Nyanseras hemsida också... mumma...

1 kommentar:

  1. Rekomenderar verkligen en titt på den sidan.
    Håller på och stickar strumpor i två av hennes garner just nu .
    Må så gott och njut av de härliga färgerna.
    Eva.

    SvaraRadera