lördag 10 oktober 2009

Vänner! Jag har... bekymrande nyheter!
Jag får besök imorgon och besöket har bokat restaurangbord åt oss till klockan 18.30 imorgon kväll... Så hur gör jag?

Det innebär att jag inte kommer att kunna lägga ut det sprakande startskottet vid rätt tidpunkt imorgon! Så min fråga är: Ska jag...
1. ...låta er sköta startskottet själva och lita på att ni har koll på klockan, för att sedan rapportera om hur det gick senare?
2. ...skjuta upp startskottet till 21.00 och göra en stor "officiell öppning" här i bloggen då?
3. ...tidigarelägga startskottet och sedan åka hemifrån och hoppas att ni stickar till stickorna glöder medan jag äter restaurangmiddag?

Rösta på hur jag ska göra i kommentarer här är ni snälla!

12 kommentarer:

  1. Jag röstar på förslag nr 1, låt oss sköta det själva. Njut av maten och kolla läget efteråt!

    SvaraRadera
  2. Har du tid och ork när du kommer hem så vore det kul om startskottet kunde gå officiellt då. så jag röstar på 21.00

    SvaraRadera
  3. Du kan ju schemalägga inlägget så det publiceras av sig självt just 18:23. Annars så spelar det ingen roll för mig, bara jag får börja i morgon! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på alternativ 2. Självklart måste Lisa få vara med och uppleva startskottet.

    SvaraRadera
  5. Jag röstar på alternativ 4, samma som Johanna. Schemalägg till 18:30. Så när du kommer hem så har du förhoppningsvis massa trevlig läsning eller så har alla varit upptagna med att sticka :)

    SvaraRadera
  6. spelar ingen roll för mig, alternativ 4 låter bäst annars kl 21.

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att du missar starten, om vi andra startar själva kl 18.23. Men jag tror att det är flera stickor som är för ivriga att börja, för att kunna vänta tills kl 21.
    Jag röstar på alternativ 4.

    SvaraRadera
  8. Självklart senarelägga! Vi kan inte ta ifrån dig det när du har gjort ett sådant fantastiskt jobb! Du borde självklart få blåsa igång det!

    SvaraRadera
  9. Eftersom jag ändå inte har tid att göra annat än möjligen lägga upp i morgon, jag får helt enkelt börja på måndag efter tentan, så spelar det mig ingen större roll. Så senarelägg om det känns bäst.

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill att du är med!
    Jag röstar alltså på 21.00.

    SvaraRadera
  11. Jag röstar också på senareläggning. Kom hem från min helgkurs på HV nyss och tackar för några timmar till för att växla spår och plocka fram mitt material. Sedan ser jag gärna att du har möjlighet att vara med.

    SvaraRadera