måndag 26 oktober 2009

Fjädern är hooked

Solfjäder gjorde mig just alldeles lycklig genom att skriva så här i Ravelry-gruppens forum:

"Vet ni, jag tror jag kommer bli “hooked” på att sticka spets-sjalar fast i lite tjockare garn. Får verkligen tänka utanför lådan så att säga. Och det finns ju så mycket fina garner ute på nätet. Ska ta och köpa mig Knit-pro-stickor också!"

Det var precis sådan här sorts inspiration jag hoppades att fler skulle få genom att våga sig över någon tröskel eller genom att kasta sig ut i något okänt! Er inspiration värmer mig från insidan och ger mig sådan energi att måndagströttheten plötsligt kändes som bortflugen! Tack för att ni delar med er!

2 kommentarer:

  1. Jag känner faktiskt samma sak. Det här med balett var ju bara så fantastiskt roligt! :D

    SvaraRadera
  2. Jag köpte ett underbart garn från Chiligredelin... en härva Titania Anarchy som jag tänkte ha till sjalen Gail (aka nightsongs) om jag nu kommer att fatta diagrammet...

    SvaraRadera