måndag 5 oktober 2009

ravelrytips och ledig kväll

Jag måste bara säga TACK för alla LJUVLIGA reaktioner på alla bloggar och i min mail! Jag har levt på er energi hela dagen idag, och den räcker nog hela veckan! TACK!

Ni har väl upptäckt att utmaningen har en egen grupp på Ravelry också? Länk finns i högermenyn. Jag heter visalisa även på Ravelry, och de av er som ännu inte är medlemmar på Ravelry kan jag inte göra annat för än att ge er rådet att gå med! Det är en skattkista lik ingen annan på nätet! Vill ni ha hjälp att ta er in på Ravelry med alla dess funktioner, så skicka mig ett mail så kan jag lotsa er lite...

I denna ravelrygrupp har det redan bildats en forumtråd för utmanade i balett och i tango! Jag tycker det var ett fantastiskt initiativ, särskilt som jag sorterat er efter anmälningar och inte efter utmaningar... Åtminstone inte än. Vi får se hur jag gör.
Så där kan ni OCKSÅ prata med likasinnade!

Jag förbereder ytterligare tutorial om hur man använder filen jag skickade er, samt har samlat lite inspirerande film och länkar som ska upp här på bloggen. Men just ikväll tar jag lite ledigt och åker på ett saft- och bullkalas.
Vi får se vad jag hinner när jag kommer hem ikväll.


Vi flyttar till hus om tre veckor också och jag har ett hem att packa ihop...

1 kommentar: